Ebay Morons Galore!

October 26, 2007

October 19, 2007

Tell me if you notice a pattern here in Email Bin #3

I swear I get these emails all the damn time. I frequently sell the same item in different sizes, so I take a photo of the most common size and use it for everything. I clearly say what size the item is in the title, description and item specs, while also including the large, bolded disclaimer about stock photos in between the photos so it can’t be missed. My responses to each of these stupid questions was simply a link to the images you see below.

Hey I see you say its an XL but on the shirt it looks like it says a large? which is it? Thanks

– wanabedale

moron1



the item pictured is size XL, however the specs say that it’s a size L?! Which is it? – jcripe5385moron2



Your listing says that this jersey is a size 48, however the picture you have is a size 60, which explains why the logo looks so small. I would love to bid on this jersey however i have purchased jersey from ebay before that were the wrong size and dont want to go through that hassle again. – kcole13moron3

October 5, 2007

Classic Emails V1

Filed under: jerseys, old emails, stupid emails — J @ 12:52 am

Sorry for the lack of updates. There was a month long ebay sale, and whatever free time I had went towards posting crap and shipping crap. Now that I am low on crap and the sale is over, I can resume posting morons for everyone’s enjoyment. How about some classic emails from 2002-2005? The following is an unsolicited message I got through ebay’s messaging service two years ago or so. Unfortunately, I didn’t save his username. What the hell is this guy talking about?



Hello,

I’m looking for a good trans_universal transportation unit. Do you have the Mccoy self generating g series watch or similar newer models available?

I also need other items you may or may not have available. Please send a (separate) email to me at: support@yirepope.com if available and let me know your terms on doing business.

Thank you

Paul

Huh? After looking up “yirepope,” apparently a few other people received the same email. Strange.



HI, I WAS JUST WONDERING WHY YOU’RE SELLING YOUR JERSEY. WAS IT TOO SMALL FOR YOU? IF SO, I HAVE AN XL THAT FITS ME TOO LARGE I NEED A MEDIUM. HOW MUCH ARE YOU REALLY TRYING TO GET FOR IT? – rudyg111

Hmmm, why would a seller sell something on ebay? Especially a seller that has ~40 items up at all times? Yes, all of those jerseys are personally mine and they’re all too small for me, even the 4XLs. Sure, please send me your shitty John Lynch jersey that probably has spunk stains on it for my new with tags jersey.



justin,

i believe the original price still stands at $6.50, not $11.47 as you’ve quoted. if there is a shipping fee please email me back and quote me a price.thanks,

andrew

Nah, there’s never a shipping on fee when you have an item shipped to you. Just pay the bid price and I’ll overnight it to you for free. Seriously, I want to know what is going through this guy’s head. I quote him an exact price including shipping, he rejects it, but asks if there is a shipping fee and if so, how much. WTF???

i apologize for the mix up. i’ll be sending you a payment (via paypal), it just seemed confusing to me.
-andrew (“polishprince1977”)

I know. Ebay is tough. I’m 100% purebread Polish and even I want to make a dumb Polock joke here.



Question from eBay Member: New IVAN RODRIGUEZ Rangers Tigers Authentic Jersey XL

Can you tell me what coat size an XL is? – 69b8

Haha, what? I’m selling a jersey, not a coat. Don’t most coats have standard Small, Medium, Large sizes anyway?



Question about your item: NEW Detroit Pistons BEN WALLACE Authentic Jersey Large

what is the highest bid? – drver41

Hang on, let me check.

Create a free website or blog at WordPress.com.